Snelgroeiend en succesvol bedrijf uit Amsterdam is op zoek naar online talent met passie voor horeca & fashion!
Ben je specialist op het gebied van online marketing, sterk in de Nederlandse taal en een echte teamplayer? Weet jij je kennis en ervaring om te zetten in online succes? Dan hebben we nog een laatste vraag: kom je solliciteren?
Je komt te werken binnen het marketing team van een snelgroeiend en succesvol bedrijf. Met focus op meerdere accounts met veel (online) groeipotentie. We zoeken dan ook iemand met de juiste kennis, mindset en honger naar diversiteit binnen zijn/haar werk.
Je portfolio bestaat o.a. uit twee belangrijke merken:
-
VHC Jongens BV, één van de grootste horecagroothandels van Noord-Holland, is ijzersterk in het bieden van ‘de juiste mix’ voor tevreden gasten.
-
Uzurii, een modemerk met purpose, bekend door hun luxe slippers, bijpassende sieraden, en weelderige pantoffels.
Ter versterking van het Marketing team zijn wij op zoek naar een gedreven:
ONLINE MARKETEER
Hoofdkantoor in Oostzaan
(FULLTIME)
Functieomschrijving
Als Online Marketeer beheer je samen met je collega’s van het marketingteam de online marketing kanalen in de gehele breedte. Van social media ads, SEA en SEO tot Google Analytics en Tag Manager, je weet de online marketing tools op de juiste manier in te zetten. Ook zorg je ervoor dat de market places up-to-date blijven en weet de kneepjes die nodig zijn om de verkoop te stimuleren.
Daarnaast schrijf je artikelen, (online) advertenties en landingspagina’s. Je bent dan ook een ster in het vertalen van concepten naar pakkende teksten, die lekker weglezen en bovendien bijdragen aan een betere online vindbaarheid. Uitstekende kennis van de Nederlandse taal is daarom een vereiste en affiniteit met de horeca en/of mode een welkome bijkomstigheid.
Samen met je collega’s van het marketing- en designteam zorg je ervoor dat de teksten tot leven komen met flitsend beeldmateriaal en ziet er tegelijkertijd op toe dat elk merk op de juiste manier wordt uitgedragen. Je analyseert de data die voortvloeien uit de inspanningen en bent in staat om de campagnes te optimaliseren voor verdere groei. Je neemt de websitebezoekers bij de hand om ze digitaal door de ‘funnel’ te begeleiden. Altijd met een stijgende lijn in conversie als ultiem doel.
Jouw profiel
- Je hebt tenminste HBO denk- en werkniveau en een afgeronde opleiding op het gebied van marketing, communicatie of media
- Je hebt ervaring met het optimaliseren van paid kanalen (SEA en social media)
- Je hebt aantoonbare ervaring met het schrijven van advertorials en blogs volgens de SEO-richtlijnen
- Je hebt uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Je bent proactief, stressbestendig en flexibel
- Je bent in staat meerdere ballen tegelijkertijd in de lucht te houden
- Je hebt ervaring met Google Tag Manager (is een pré)
- Je hebt ervaring met market places en Channable (is een pré)
- Je hebt ervaring met CRO (is een pré)
Wij bieden
- Salaris passend bij kennis en ervaring
- Reiskostenvergoeding
- 25 Vakantiedagen en 8% vakantiegeld
- Elke dag een uitstekend verzorgde lunch en overheerlijke koffie
- Een prettige werksfeer binnen een jong en ambitieus team
- Veelzijdige functie met veel ruimte voor eigen initiatieven en ideeën
- De kans om mee te bouwen aan de toekomst van diverse bedrijven. Je krijgt veel vrijheid, verantwoordelijkheid en de mogelijkheid om écht het verschil te maken
- Verschillende doorgroeimogelijkheden binnen een snelgroeiend bedrijf
- De lijnen binnen onze organisatie zijn kort, hierdoor kun je snel schakelen en dingen voor elkaar krijgen
Hebben wij jouw interesse gewekt na het lezen van deze vacature? Stuur dan je CV en motivatie naar [email protected] of vul onderstaand sollicitatieformulier in.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst.